Assalamualaikum! Aku Kacak

Posted on: Friday 17 January 2014 @ 23:48 | 0 comment(s)
I'm eighteen

ehem assalamualaikum!
ceritanya bermula pd minggu lps. seorg postman dtg ke rumah membawa warkah dr seseorg. di atas warkah tersebut tertera nama ayoh aku. dan surat tu ada de kene mengena dgn aku.. ayoh aku pon buka la warkah tu.. dan dlm warkah tu tertera tentang satu fakta tentang diri ku.. nk thu ape warkah tu tulis?

" peringatan encik! anak anda bakal berumur 18 tahun"

what theeeeee.. hahaha perlu ke bg tau ? ayoh aku thu la. haha x de la. ni surat dr bank , dia ckp kt ayoh sbb nanti acc bank aku dh boleh pegang la derrrr... lu ada? wakakakka. so tuntasnya di sini, hasil pemeriksaan polis dan rukun tetangga di bangi perdana. aku dh 18 thun.EXPECTATION.. but the REALITY aku still bdk 10 tahun yg bru pandai makan supaya x bersepah. salah ke seorg anak remaja makan comot? huhuhu mohon simpati...

so thun bru, 2014.. aku dh x skola!! srious rasa macm dh tua dowhh.. kuang3.. masa aku kt skola, kemain la dlm otak wa nk balik uma cepat. x nk skola. byknya hw. bila nk rehat. kenapa ade pekse. aaah ini persoalan persoalan bengong dlm otak wa. ni bila dh abis skola, tahu plak skola tu best. huhuhu.. adik adik yang daku sayangi. hargailah masa skola anda. jgn lah jdi seperti saya yg rasa menyesal x tentu. tp senanya best gak x skola. x de hw. hehehehehehehehehehehehe.. tp boring gak tak de hw. skill menulis aku dh kurenggg kot. tulisan aku dh cumuttttt kot. hahaha, dh kenapa aku mcm ckp rempit plak ni. hahahha

skrg ni aku tgh blja drive.. erm ade gak rasa excited. ade gak rasa malas. skrg ni tahap mls aku dh level 9. tahap berangan dh level 8.. ni yg makin mereng. haaa lgi satu tahap blur aku makin parah.meningkat dlm 45.7%.. otak aku plak dh kurang oksigen. bila aku nk jemur kain kt luar uma, mcm aku pergi dunia lain, ape taknya weh,.dlm uma aku terperuk. ttbe keluar ade sinaran mentari.. gila silau beb! hahaha

kerja? aku dh cri kot. x de rezeki. ade je benda menghalang. tp usaha mana boleh berhenti cenggitu je. at least ah en, dlm bln 2 aku dh start kerja. insyaAllah :) doa doakan la ye.. nk cri kerja ni niat kene betol :) jgn pikir income je. insyaAllah ada berkat dlm kerja... 

kawan? gila wa x rinduuuu!! weyh korg, aku rindu korg. aku nk borak ngan korg. aku rindu senyum gelak ketwa korg. aku rindu nasihat korg. aku rindu buat kerja ngan korg. Allah je tahu rindunya aku kt korrg. aku ni masih menanam anggur.. kwn kwn aku ade yg plkn, kerja, dh msuk U pon ade.. ape ape pon, all the best sahabat! spe kata jarak memisahkn persahabatan??! membongaaaak.. nak nak dlm dunia skrg, wushhhhhh teknologi hebat bohhh... so kiteorg ade whatsapp, we chat, fb, twitter, insta... benda benda ni la dpt hubungkn ikatan kiterog.. walaupon sorg kt utara selatan timur dan barat.. mana mana je la, still dpt contact. cme kdng kdng busy.. tak kesah la,asalkn semuanya dlm keadaan baik :)

cikgu? gila x rindu cikgu. tak de dorg, tak mampu aku nak tulis blog hari ni. nk eja terkedek kedek. nk ngira terhegeh hegeh. bila cikgu dh ajar, kita pandai :) pandai eja, pandai kira, pandai add math lg :) hehehe.. cikgu cikgu kt skola tadika masjid jamek, cikgu cikgu kt sk jalan raja muda, cikgu cikgu dkt sk jalan 4, cikgu cikgu maahad, thank you so much! terima kasih, terima kasih dan terima kasih. May Allah bless my teachers :')

ok la. lapoooo. nk makan menta deh. nanti nanti wa update lg. tp post wa mana best mana. takat nk ngarut tu boleh la. heeee peace! 
I miss u 2013... welcome 2014. tp thun bru dh lama dah, kita kn sambut tahun bru hijrah :) moga thun ni lebih molek dr yg lepas. insyaAllah........ 

spe kata aku pandai, sila layari www.andabetuah.com.my untuk tuntun hadiah. :P

Back to top


Copyright ©. Layout by SekarYoshioka. Header : Pixiv and edited by SekarYoshioka. Please view it with Google Chrome 1024*768. All rights reserved.