Assalamualaikum! Aku Kacak

Posted on: Wednesday 28 August 2013 @ 06:17 | 0 comment(s)
oh my chemis!

assalamualaikum! 
hari ni terbukak internet, alang2 menyeluk perkasam, biar smpai ke pangkal lengan.. jd bukak la kejap blog. haaa amik kau, smlm aku pekse bm, kan dh bermadah.haha
btw hari ni exam chemis.. hrmm, 15 minutes nk habis waktu, aku tros tutup kertas, and give up! :( 
teroknya hari ni.. x tau knape x dapek nk jwb. smlm dh study da.. hrmm, ade hikmahnya amira :)
tp not bad, pekse kali ni aku dpt mahirkan diri aku dgn calculation and salt.. alhamdulillah.. tak pe, kene guna baki2 masa ni dgn baik.. hrmm. yg dh lps tu, biarkan je la. fikir yg mendatang :) 

so, esok BI.. insyaAllah, Allah permudahkan. aminnnnn .... :D

p/s : pray for us #1996

Back to top


Copyright ©. Layout by SekarYoshioka. Header : Pixiv and edited by SekarYoshioka. Please view it with Google Chrome 1024*768. All rights reserved.